onsdag 19 augusti 2009

Stan

Idag vaknade jag vid kvart i tio men var lite seg så jag låg och drog mig till halv elva ungefär. Då klev jag upp och skulle se om resten av folket var vakna. Hittade syrran i köket som satt och åt frukost. Sen kom jag på att pappa jobbade och mamma var på någon skogs dag med jobbet.
SÅ jag gick upp och plockade lite på mitt rum och gick sedan ner och åt frukost.
Sedan så skulle jag vara duktig och gå ut och måla bryggan, men det gick inte så bra. För färgen var dum. Så jag täntke att jag skulel göra det då brorsan vaknade.
Iallafall så ringde jag till Tuldus och prata lite medans jag städade lite på rummet.
Då hörde Anny av sig så jag körde ner på stan. När jag kom ner så träffade jag Anny, Jenny och Jonna på banken. Vi gick runt och kollade lite och sen skulle vi fika, jag köpte en mjukglass (Y)
Fast detn var lite konstig, för dom hade hätt all topping i botten på struten. Mysko mysko! Men det var god!
Sedan åkte jag hem och brorsan hjälptpe mig med färgen så jag har målat bryggan nu.
och nu sitterj ag här och väntar på att vi ska fara på någon loppis.
Tjing!

Inga kommentarer: