måndag 31 augusti 2009

Brödrost

Hurra till mig!:D
JAG HAR VUNNIT EN BRÖDROST!!!!!:) :) :) :)
Jag svarade på några frågor på konsum härom dagen bara för att. Och nyss ringde en kille och sa att jag hade vunnit. Så jag ska ner och hämta den sen när jag slutar klockan fyra.
wohoo!

Aah, just det. Nu har jag datakunskap så jag ska fortsätta med det nu. ;P
Och förlåt för att det inte har blivit så mycket bloggade på sista tiden, men jag har inte hunnit!
Hela helgen har jag varit i stugan med mamma, också har Rebecka och Gustav flyttat till Sundsvall.

Kram på er!

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Grattis!
Det är alltid kul att vinna, men ännu roligare om det är en bröllopspresent ;)
Undra om det är en skröna det där med att det är den typiska bröllopspresenten?
Må ni leva lyckliga i alla era dagar, du och herr brödrost!