söndag 23 augusti 2009

skola imorgon

Nu är jag hemma igen. Har även hunnit cykla till Amanda. (äntligen!)
Också fick jag se deras fantastisk fina hundvalp Sabar. Så söt! <3
Och har jag ju varit på utställning idag, som sagt. Quilt utställningen var super fin! Jätte fina saker som alla hade sytt. :) Och jag blev sugen på att sy! Får la göra de då.

Nu slog tanken mig att skolan börjar imorgon! :O panik.
Det betyder att jag måste gå och leta fram en väska, kanske den röda med vita prickar?
sedan måste jag packa i lite nödvändiga saker. Undra ifall det blir fint väder imorgon eller regn? Men det skulle inte förvåna mig om det blev jätte varmt och soligt, bara för att det är slut på sommarlovet. Nej! jag vill inte börja, inte än iallafall! Men jag måste erkänna att lite spännande är det ju.. kul med något nytt och så... ;)

nej nu ska jag gå, Vi hörs!

Inga kommentarer: