måndag 10 augusti 2009

Idag har jag jobbat. Duktig Josse!
Jag klippte gräs, rensade det förbaskade ogräset som har kommit upp igen och sedan så trimmade jag. Och dom har grejsat med trimmern så vi är så gott som bästa kompisar!:D
Syrran kom och hälsade på mig, och hon hade en present till mig. Ett LÅS!
Så nu har jag en sprillans ny som jag inte ska tappa bort nyckeln till. För den ska sitta fast på mina andra nycklar.. :)
Iallafall så började det åska, blixtra och regna nå så jävulskt på eftermiddagen. Hela jag skaka. Så då trimmade jag klart och åkte hem. :)
Men då började det regna ännu mer.
Men precis då jag skulle till träningen så slutade det att regna. Och det gillade jag.
Imorgon ska jag spela match också. Hejåhå!

Nej nu ska jag dra.
För resten av familjen har just kommit hem!!!! Hurra, då blir det kantarellmacka och förhoppningsvis tårta som Becka håller på att göra. Det luktar gott!

Just det ja, Rebecka, Gustav och Tux har fått en lägenhet i Sundsvall. Såå ja!:D
Dessutom ska Rebecka gå Grafisk Design där någonstans. Så grattis till hon. :D:D:D


Sen ikväll så är det Beck <3

1 kommentar:

Rivka sa...

Danke, danke, men grafisk design och kommunikation om jag får be =)