måndag 24 augusti 2009

Första skoldan.

I morse så fick man kliva upp vid sju. Sovmorgon ifall man tänker på sommarjobbet då jag klev upp sex.. ;)
Sedan så fixade jag mig i ordning och åt jag frukost, fick skjuts av mamma och vi hämtade upp Amanda.
Det började med samling i idrottssalen då det var en massa prat och sedan fick klasserna gå med sin mentor. Våran mentor, Conny, är kung! :D Så rolig. haha
Vi gick iallafall till ett klassrum och där blev det mer prat och vi skulle "lära känna varandra".
Vi är 17 i klassen men nu är det en som har bytt. 15 tjejer och 2 killar..
Till lunch fick vi pyttipanna. Jippie..! :/ Ribban har sats högt.. ;P Fast imorgon är det makaroner och köttbullar. De gillar vi. :D:D
Efter lunch blev det runt vandring.
Och vi fick sluta vid ett typ. Så då tog jag och Amanda statsbussen hem.
Imorgon börjar vi klockan tio så jag ska vara där typ halv tänkte jag, ska hämta nyckel och så.

Och, och, och, och tänk för att jag lyckades att skaffa fram ett busskort. Halleluja vad bra! :D

Ikväll så var det fotbollsträning. Gick väla bra. Match imorgon, men jag kan inte vara med... För skoljäveln är ivägen.. :/

Nu luktar det mycket gott nybakat bröd. Ska snart gå nero ch ta mig en smakbit.
Tjingeling!

Inga kommentarer: