tisdag 25 augusti 2009

Andra skoldagen

Ännu en skoldag har hått och jag är redan less.
Allt känns konstigt och ganska tråkigt.
Klassrummen är fula och tråkiga. Dessutom tänder ingen lampan så då blire mörkt och grått också..
MEN! det är ju för att allt är nytt och så har man inte riktigt kommit i gång.
Det kommer nog att kännas bättre snart. I hope! :)
Iallafall så hade vi sov morgon till tio idag. Jag och Amanda tog nio bussen så vi kunde hämta ut skåp nycklarna.
Sedan så hade vi någon produkt grejs och sen lunch. Makaroner och köttbullar. :)
Sedan så blev det två timmar på rad med datakunskap. Det började med att ingen kom in på datorerna. Haha! Men sedan så lyckades några iallafall där bland jag. Så jag och Caroline satt tillsammans.
Sedan så blev det Natur kunskap. På fredag ska vi gå ut och plocka fem växter var och pressa. :) (Y)

Imorgon är det svenska, småförestag, matte och något som jag inte riktigt minns.. :P

Aja, jag är iallafall inte neggo till handel!

Ikväll så ahrj ag plockat svartvinbär och övningskört!

Nu ska jag se på någon svensk film me popcorn. Hare!

Inga kommentarer: