lördag 22 augusti 2009

Regn dag.

Kioskeriet i går gick bra. Och det gjorde det även för giffarna som vann med 3-1. Tjihoo!
Idag väntar fotbollsträning +A-lagets match! ;) Vi ska tydligen vara bollkallar.. tror jag iallafall ;) men aja, det är surt väder ute. Regn regn regn.
Åååh, två dagar kvar av ett underbartlov, och vad blir det? REGN!
Fast jag gillar ju regn, också! Men då vill jag bara vara inne och mysa eller bestämma själv om jag vill gå ut. Men sånt är livet!:D

Skolan börjar ju som sagt var på måndag..
Några skolplaner har jag ju.. jag ska kräva ett busskort. Dom säger att gränsen är 6km. Jag har 6,2km kortaste vägen hem. Men nejdå, dom har satt gränsen vid tågbron, ca 300m ifrån mig. Och det blir ju 6,5km! Fel fel fel!!!
Och om dom hade tänkt att jag skulle gå till skolan så får jag väl börja klockan sex på morgonen. Nej tack!

Hahah, förlåt världen för mitt klagande. Men vissa dagar är sånna. Jag är nog lite hungrig och den närmaste planen nu är nog att göra något att äta..
Sedan blir det att pyssla på lite och sedan åka iväg på en träning.

Hejdå!:D

Föresten, kolla på min besöklista, och antalet läsare, eller besökare som har klickat sig in på min blogg, har ökat!! :D:D:D:D:D I'm happy, så nu kan ni ju kommentera så att jag vet ifall någon läser min blogg?! (a)

1 kommentar:

stoffe sa...

Det där med avstånd bråkade jag om också.