lördag 8 augusti 2009

Lördag kväll.

Dagen vart väla najs!;D
Det var meningen att jag skulle en snabbis på stan idag innan Ruif matchen.
Men jag fastnade i svartvinbär buskarna. När jag kollade på klockan var det dags att fara och kolla på Ruifarna så det blev ingen stad. Fast det var inte något viktigt som jag skulle inhandla men ändå.. Det blev iallafall en två liters glasslåda full med svartvinbär. Det ska blir svartvinbärs marmelad! (Y)
Ruif matchen slutade 6-0! Bra bra bra!
Då när jag skulle hem märkte jag att nyckeln till låset till moppen var borta. Jag, anny och Camilla hjälptes åt att leta. Anny hittade den under läktarn. Så efter många om och men så fick jag tag på den. YES!:D
När jag kom hem så gjorde jag och Becka tacos. Mys!
Sedan så vek jag massa tyg.
Och nyss kom jag hem ifrån att ha sprungit typ 5-6km. Duktigt Josse!
Dessutom träffade jag Amanda cyklande. :) Det var mycket kul att träffa dig Amanda!;) också hoppas jag att det blir som vi ville!:D

Imorgon ska jag stå i kiosken och kränga korv på GIF-matchen. Så se till att vara där!
SÖNDAG, KLOCKAN 13:00 PÅ NIPVALLEN!!!

Pusspuss

Inga kommentarer: