lördag 8 augusti 2009

Grattis Tux

Hej hej hej!
Fin dag, man kan skymta lite sol.
Så det blir nog att vara ute lite. Klockan tre ska jag iallafall fara och kolla på RUIF duktiga A-lag. :)
Igår var Camilla här. Det var super kul! :D Länge sedan man träffade henne faktist.
Det är många som det var länge sen man träffade nu på lovet. Det måste ändras.
Sen slog det mig att jag har en kompis som ska flytta långt härifrån också som jag inte har träffat på hur länge sen som helst nu.
Och en kompis som jag ska flytta med till Ö-vik. Eller njaa, bara då det är MoDo-matcher och paradisbadande! ;') Tjo!
Också finns det folk som redan har flyttat... "/


Nej nu ska jag göra något vettigt.. får se vad som händer en dag som denna.

Kram.


Sedan måste jag bara säga att världens bästa TUX har fyllt 1 år. Nämligen i måndags.
GRATTIS GRATTIS.

Inga kommentarer: