tisdag 5 maj 2009

Regn dag

Tjiohej, ute regnar det är är tråk.
Jag sitter här och skiner lite grann. Liksom bara för att! :)
det är skönt när det kan vara så ibland också. Det händer då och då, och då skiner man lite till.
Iallafall så är jag förkylder=ingen träning.. :/
Imorse var det matte nationella. Gick väl a njaa.. får väl se. Hoppas på det bästa, såklart! ;)
Har iallafall skaffat praoplats på arbetsterapin.(Y)


Nejmen nu ska jag gå och hitta på nått annat kul. Kanske bara ska gå runt och le?
Vi får väl a se!

PusspussY

Please, Skicka ett litet sms? -0738044352

-Igår hände en olycka. jag kraschade med bilen. :( Skulle bromsa men råkade trampa på gasen, blev rädd och gasade ännu mer.. Mamma drog i handbromsen. Bilen klarade sig någolunda..

R.I.P Anders. :'(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kan man vara så klantig som?!?! xD

josefin den allsmäktige sa...

Jadu, så klantiig som jag och kanske en aning lite till ;D

Anonym sa...

Man måste vara typ världens sämsta bilförare om man trampar mer på gasen om man blir rädd... Väldigt trafikfarligt för alla fotgängare..

Anonym sa...

Man måste ju vara världens sämsta bilförare om man trampar mer på gasen när man blir rädd. Väldigt trafikfarligt för fotgängare... Gör världen en tjänst; Ta aldrig körkort!