fredag 29 maj 2009

Gräsklippning

Hoj hoj!
Idag så har jag gipsat mig för första gången!
Eller rättare sagt, det var inte jag som gipsade mig, utan Kikki och Ida.
Och jag är en jäkel på att ta blodprover ;)
Aja, iallafall så klippte Kikki mot min vilja upp mina gipsade armar. (jag krävde att dom skulle gipsa båda!)
Jag tog iallafall med dom hem, så att det är bara att ta på mig dem när jag vill ha ;)
Fick sluta till lunch så då stack jag till TSB för att jobba. Jag satt på en åk gräsklippare i fyra timmar och en kvart! Huj huj, vad jag är duktig! Peeeeeeeengar! :D
Ikväll vankas plugg och balklänninngs syning. Sista rycket!
Sedan så blir det nog att looka på dom duktiga A-lags tjejernas match mot Sundsvall.
I onsdags spelade jag fotboll med 94:orna. Matchen slutade lika mållöst som den började..
Och igår så spelade jag match med div 3 i Härnösand. Det ville sig inte riktigt..
Jag ska iallafall sälja mina fötter.

Hejdå hejdå hejdå!
Tjingeling!

Inga kommentarer: