måndag 25 maj 2009

Första praodagen

Första dagen på praon då.
Kom dit och såg att Ida, Anton, petter och pontus också skulle praoa på sjukhuset. Fast vi ska praoa på olika avdelningar förutom bröderna P som ska praoa på samma ställe.
Efter att vi har suttit och pratat ett tag så fick vi en god macka och festis.. :D Sedan så fick vi gå och fixa skåp och sedan gå och äta på restaurang Kryddan. Det var makaroner och korv. Inte världs gott, men men.!
Sedan så gick vi runt lite och jag och Ida rymde oss ifrån grabbsen. Men sedan hittade vi Anton igen. Vi satte oss och pratade och sedan så visade Kikki oss runt på vilka avdelningar vi ska var på. Ida typ längst upp och jag typ längst ner..
Sedan så vart det fika igen ! :D Denna gång ballerina kex och funlight.
Sedan vart det hem cykling.
Onej, när jag hade några hundra meter hem så fick jag punka. :(

Ikväll är det träning alla RUIF brudar som tränar med jaa, vad är vi för träningstrupp nu? Aja, alla som tränar med mig,
TRÄNING PÅ OKQ8 PLAN KLOCKAN FEM!

BYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYE

2 kommentarer:

lovisa sa...

inte kul med punka juh ):. men fika på första praodagen e inte fel ;D (y)

Rivka sa...

Tur att du var så pass nära hem ändå! Gustav har fått punka typ tre gånger nu på våren..

På okq8 plan? Har ni inte börja på Remsle vallen än?
Kram!