tisdag 12 maj 2009

Sommar lukt

Ouhiii, nu klipper pappa gräset ute, och man känner gräs lukten -sommar lukten! :)

Snart är det sommar, Lov. Jag tänkte igenom det riktigt idag och kom fram till att det är inte alls länge kvar till skolavslutningen! Inte så många i skolan eftersom att vi har prao vecka 22 och nästa vecka är det kort vecka, ledig torsdag och fredag.. :D
Skoldagen har varit bra, det började med fysik nationella i typ 1,5 timme. Jag hade laddat upp med muffins, saft och ballerina. Jag och Frida blev klar först och man måste sitta till tio så vi satt och kollade på "Hitta Nemo" på hennes mega iPod. Mycket nöje eftersom att jag skratta typ hela tiden.. ;P
När jag kommit hem drog jag och Mia till Ica och köpte vindruvor, glass och choklad strössel och sedan bar det hem till mig och kolla på "Festival" och förfesta på allt, nästan.. Vi firade nämligen något speciellt som händer imorgon. :$
Halv sex började fotbollsträningen på kraftverket med hela 6 spelare och Gidde.
Det var ovanligt roligt. :D
Och dagens räddning(förutom Lemons snygga räddningar som målis) var nämligen GIDDES snygga "rädda från älven räddning". :D:D

Nej nu ska jag plugga, ovanlig? Nej, inte på dom senaste dagarna..

Puss/Josse -bäst

Inga kommentarer: