måndag 4 maj 2009

Bilens dag

Wohoooj!
Fredag, 1 MAJ!
BILENS DAG. Jag och Camilla raggade runt på bilaffärer och lookade på snygga bilar.

Mycket fräsig bil som jag bara vill ha! ;D

..Och denna moppe! .. som visade sig vara en gammal motorcykel som jag vill ha, ha, ha! Så fräsiig ;D Titta tutan bara, lockande.. men jag höll mig! :P

Sedan bar det av till Shell för att äta mjukglass med Amanda och Ida. Men dom sålde inte mjukglass! :O
I min depp så köpte jag en mint glass som jag aldrig har ätit förut. Men det lär bli fler!

Senare på kvällen blev det fotboll på kraftverket. Mycket trevligt!
Det kom trevligt folk men efter ett tag stack Ida, Amanda och Caroline.. :/
Och efter någon timme efter blev det mörkt och då lessnade vi och alla stack.
Fast jag och Camilla blev rika medans vi väntade på att Niclas skulle komma med hjälmen han skulle låna en kort stund. Tillsist fick vi ringa han.. nehej, han hade glömt att han hade lånat den. Men till slut kom han med den iallafall ;D

Inga kommentarer: