onsdag 13 maj 2009

josefin-LINNEA

Idag äre trott eller ej min namnsdag! Inte så mycket att säga om kanske du tänker, men det tycker faktist jag. För varför har man namnsdag ifall det inte är något att fira??
Jag var så snäll så att jag gav mia-Linnéa och Linnéa varsin tavla med mig på!
..fast inte bara mig utan med dom också. ;D
Ikväll blire lite firning med familjen. :)
Det är alltså Linnea jag heter i andra namn.

Idag på skolan skulle vi lära oss att dansa. Jag typ vann, hur man nu kunde göra det.. men iallafall! ;D När jag säger "dansa" så tänker jag på den fina dialekten från dalarna som han på talang hade. -Knäckebröds dansen. En utav dom bästa! ;D
Sedan var det någon gubbe som pratade. Sedan fick vi mackor! Ooooj, vad god dom var. Massa grönsaker på. :D
Nejmen nu sitter jag ensam här och funderar på om jag ska göra något nyttigt. Typ skala morötter. men vi ska inte ha morötter till något idag, men dom är nyttiga! :D
Nej jag ska nog plugga engelska. Damn!
Tjingeling <3

1 kommentar:

Lovisa sa...

grattis blomm-josefin-linnéa (:<3 jag tycker den där gubben var lite rolig x') gullig var han (: kram