söndag 31 maj 2009

GRATTIS

Yeay!
GRATTIS säger jag till min kusin Matti!
Hon hoppade sig till tredje plats i hoppreps SM i morse.
Verkligen jätte duktig, trix fix!
Också GRATTIS till alla mammor idag.
Tjihoo, jag gjorde en marräng-choklad tårta till min mamma :)
Sedan så bar det iväg att cykla till Fredriksson för att hälsa på Ewwe som sen stack ut och åkte motorcykel så då satt jag, Nelly och Niklas ute. Det var 39 grader i solen, så vi gatt att sitta i skuggan. Nelly är såååå söt! :')
Sedan cyklade jag hem och åkte i väg med bubblan för att köpa glass glass glass. Mjukglass med polkaströssel! ;) Mumms!
Och nu är jag sugen att bada, men jag tror jag skippar det just nu om ingen hör av sig som vill bada med mig.
Pussochkram

Efterlyses:
¤En som vill sätta upp min frisyr till balen på fredag.
¤En som vill springa/gå vårruset med mig på tisdag. Har en plats anmäld, men den som sk ulle ha platsen kunde inte, så den är ledig..

2 kommentarer:

Rivka sa...

Hade jag varit hemma hade jag skrivit upp mig på båda platserna! Hoppas du hittar någon!

Hur var glassen, var köpte ni den?
Kram

Matilda sa...

Tack! :)
Jag skulle väldigt gärna både fixa din balfrilla och springa Vårruset med dig! Synd att det är så långt mellan Solle å Malmö... Kraaam!