måndag 18 maj 2009

Plugg, plugg, plugg

Ouhuiiiii, plugget ligger i högar. Men jag vill inte!
Jag vill hellre ut och dansa på bilar och hoppa på skorstenar. Men jag måste ju plugga en aning iallafall så jag sitter här och skriver om.. ja, vad är det jag skriver om egentligen?... Evolutionen, var det visst.
Men jag blev då glad i dag då jag fick tillbaka det rackarns lägenhets-arbetet. Fick MVG. :D Tjihoo.
Men blev mindre glad då jag fick ännu mer läxa i engelska(hade redan typ hundra sidor..)
Och sedan blev jag påmind: FOTBOLLS TURNÈRING TOMORROW!
Tjohoo, jag kommer att glömma det om tio minuter igen. För jag har glömt det hela dagen och då någon har nämnt att det är imorgon så har det ju plingat en liten klocka. "Nemen just det! Glöm det inte nu, Josse!"
Aja, det blir nog hur som helst roligt:)
Idag var det föresten sista Kickers. Kommer sakna dom, men jag ska kanske(om jag inte är borta, eller jobbar på TSB) vara fotbolls ledare på fotbolls skolan i sommar så då får jag väl träffa några av om iallafall.. :)

Nej nu kallar plugget.
Puss /JOSSE

Inga kommentarer: