onsdag 20 maj 2009

Pizza

Vi är på gång, vi är laddade vi är tända! (8)
Just nu spelas det Tomas Ledin ut spotify. YEAY!
Morgon dagen börjar med fotbollsträning, sedan hem en snabbis för att sedan åka och jobba på A-lagets match mot Umeå IK. Antingen blir jag väl kioskgubbe, bollkalle eller inträdesvakt elelr något helt annat! ;D
På kvällen blire till att kirra fest :) "Vi är på gång, vi är laddade....!" :D

Dagens halleluja..
...går till PETER!
Därför att han bjussade på glass på fotbollen idag.
TACK! (kan tillägga att jag åt två;D)

Sedan till middag idag så blev det pizza med Falk, Åkerman, Österberg och Sjöberg. MUMS!
Jag överskattade och beställde 4 jätte pizzor åt oss. Han som stod i kassan såg lite konstigt på mig och sa, "Jag skär upp två stycken.. du vet, dom är jätte stora." okej, tänkte jag, vi kan ju ta resten sen. Men vette fan, vi orkade knappt två tillsammans. HAHAH!

Gissa vad jag ska göra nu då?:)
Ja just det! ....PLUGGA! :/

Men skönt att var ledig i några dagar nu alltså!
PUSSELIPUSS<3

1 kommentar:

Johanna sa...

Josse, jag har börjat spela korpfotboll med jobbet - superkul!!! Jag har ju aldrig direkt spelat fotboll förr..igår nickade jag till och med (dock inte i mål...) så jag är skitnöjd=) Hur är det med dig? kramkram storkusin