måndag 11 maj 2009

En bra dag!

Dagen började med samling på skolan, domskulle berätta vad som skulle hända denna vecka. Det blev som det blev, vi hade ju Sofie och Solveig. Galningar ;D
Hursomhelst så gick vi ner till cabowalen och kollade på "Die welle". Den var faktist bra.
Ordlista:
"Die welle" betyder vågen på tyska, men jag gillar inte tyska. Men det betyder det ändå..:P Frida trodde den hette "Dö väl". Men den som dog i ifilmen dog inte väl, han sköt sig själv..
Cabowalen är en nova byggnad som är en stor boll som man bara vill sparka på. men den är för stor..

Sedan blev det lunch. Chilicorncarne. -inga komentarer.. "/
Sedan blev det snack om filmen, so och sen slut :D

Kom hem, åt och sedan iväg och träna Kickers. BÄSTA TRÄNINGEN FÖR DOM HITILLS! :D *stolt*
Alltså en..
..Bra dag :)
Nu väntas det att sy min balklänning. Men först lite plugg...

pusss<3
just det, någon som vill skänka mig sisådär 7000kr? anmäl dig snartast! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

och vad ska du har 7000 kr till?!?! :o

Rivka sa...

Tyckte du den filmen var bra kan jag tipsa om The Wave, den är också bra och rör upp sjukt mycket känslor!

Rosa Hemmet sa...

hello!

Åh vad kul med bal, det var några år sen man var i baltagen;)
Blir det en rosa klänning kanske? Får för mig att du gillar färgen!
tack för snäll kommenatar, man blir alltid glad av nya följare, såg att du är med i min tävling oxå, kul!
Ha det fint:)