tisdag 31 mars 2009

Good day

Sicken dag, en sådan dag som alla andra nästan ;)
3saker som har varit bra:
¤Jag lämnade in SO-arbetet.
¤Det var varmt och soligt.
¤Mina delar till moppen har kommit, ÄNTLIGEN!:D

Dessutom hade jag nationella i Svenska. Pratande. Det gick väla sådär, jag fattade interiktigt hur vi skulle göra men men.. Jag hade iallafall text nummer 3. Som handlade om en tjej som åkte på bio med sina kompisar, men som egentligen inte fick det för sin pappa.. tror jag ;P

Ikväll är det fotbolls möte. Hujhuj, vi får se hur det går.. :S

Nyss ringde dom från Arjeplog och frågade ifall jag valde deras gymnasie. Det hade jag inte. Dom blev ledsen..

Ikväll kanske det blir lite övningskörnin, ifall jag har tur:)

Någon som har förslag på prao plats åt mig?;)

Puss (L)

2 kommentarer:

Rivka sa...

Vad som helst i Trollhättan?

Stackars arjeplogarna, du förolämpar dem! Vad har du valt då?

josefin den allsmäktige sa...

Maybe :) FInns det nått bra där då?

Jo, dom miste ju den "bästa" ;)
Jag har ju valt handel jag.