tisdag 24 mars 2009

Idéer om bloggning, tack!

Hej hopp!
Egentligen skulle jag vilja skriva något roligt, så att alla blir intresserade av min blogg. Men jag har inget att skriva.. ?
Hmm, neh! jag kommer inte på nått!
Så alla med idéer kan ju skriva en liten kommentar, med namn eller anonym, spelar ingen roll ;)
Haha.!
Jag vet att när man har en blogg så borde man ju blogga, men har man inget att skriva så kan man ju skriva ett sånt här onödigt inlägg och vips så har man skrivit något! ;D
Haha, och om du inte gillar min blogg så behöver du ju inte läsa ;) eller så ger du ett förslag så att den kan bli bättre ;)

Haha, kram kram / LOPPELIMPAN!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker du är bra på att blogga :) jag skulle bara glömma bort det ;) du kan skriva om nått roligt som någon galen tant på stan har gjort eller inte gjort. ;D (y) kram

josefin den allsmäktige sa...

Tack Lovisa!:)
Jag tror visst att du skulle komma ihåg, du kommer ju ihåg att läsa min!:')
Men det ska jag göra, om jag stöter på nån sådan tant ;) kraam på dig

Anonym sa...

hmm. jag ser inget som är dåligt med dina bloggar :D dom är ju bra :)

josefin den allsmäktige sa...

Pontus:
haha, dom? :P
men tack och vad trevligt att du tycker att den "dom" är bra ;D

Rivka sa...

Men jag är så less på korv just nu, Gustav har köpt massa grillkorv, kokkorv och falukorv... Macka ska det vara!
Vad du ska blogga om.. Du kan blogga om dina handarbeten, om mat (recept) om tio saker du gjort bra på en dag, om politik, saker du stör dig på, vad du skulle göra om du vann i miljon, 100 saker du måste göra innan du dör, om hur elaka och jobbiga lärare du har... Det finns många alternativ!
Du kan ju alltid spana runt på olika bloggar och sno idéer därifrån =)
Det går bra, du behöver bara komma igång =)
Jag tänker inte ens då jag skriver längre, fast å andra sidan, du har ju inte skrivit dagbok lika mycket som jag har gjort genom åren ;)
Kram

Anonym sa...

Fortstätt blogga om din vardag, så jag kan vara med även fast jag är såpass långt borta :P Sen får du väldigt gärna skriva ett lååååååångt blogginlägg om hur mycket du saknar mig ;) Neh, skämta bara ;)