måndag 23 mars 2009

Snövit

Ååh, kan man bli nå surare?
Var så här -->-<-- nära på att få MVG på NO-provet. ARGSH!
Klarade iallafall Engelska nationella :) (Y)
Iallafall så har jag varit och tränat kickers idag, det gick bra, bra.

Jag åt iallafall ett äpple förut och sedan mådde jag inge bra ett tag, blev alldeles varm i ansiktet och matt. Det var typ som Snövit ;)
Men nu mår jag bättre och ska plugga lite. "/

Mycket mycket glad för att ANNY är hemma från Thailand och Mia från stockholm, även fast jag saknade Anny lite mer för att hon har varit borta i 3 veckor och Mia bara sedan Torsdags ;)
Hare bra hejdå!;D

2 kommentarer:

Rivka sa...

Även om du inte fick Mvg på provet utan Vg+ är det nära ett mvg vilket är bra i slutänden då det vägs ihop! Keep going sys!

Anonym sa...

Weei va bra att du klarade Engelska nationella :D Och jag förstår att det är surt att inte få MVG, men som din syster sa; Vg+ är också bra :D