onsdag 18 mars 2009

MUFFINS













Ååh, igår gjorde jag och Amanda nå grymt snygga
och GODA muffins!
Det blev väl sisådär.. 100 muffins! :)



Idag:
Jag har haft über düber extra energi hela dagen. Så det har varit najs. ;D Synd bara att Mia inte fattar hur fantastiskt krångligt jag hade hätt min händer, HAHHAHA ;)
Mycket skratt.. ifrån mig iallafall ;D
Ikväll äre fotbolls träning.
Dessutom så äre DM i fotboll imorgon. Tjihoo, vad Nipan ska vinna ;)
Iallafall så gråter vi över att Veronica och Camilla inte är med.

En annan dag:
Ett grattis till Isabella som fyllde år i måndags, och ett grattis till Olle som fyllde år i går! :)

3 kommentarer:

Amanda sa...

Åhh värsta braig vi ä på å göra muffins! :DD

Anonym sa...

Men mena!:D Dete blev bäst, och vi komma göra mer!! ;)

Anonym sa...

men snygga muffins eller vad!!?? :O fina varom :D