måndag 16 mars 2009

Vårrullar, spruta, läxor!

Yeay, idag så var nog Marianne på ovanligt bra humör? :)
Vi gjorde iallafall vårrullar på hemkunskapen. Mina och Saras blev nog godast ändå!
Ingen engelska blev det för mig och Amanda. För vår lärare kom inte. Och vi är dom ända tjejerna och alla killar var och pratade om något som tjejerna inte fick veta. Antagligen om allt dumt som har hänt..
Iallafall så fick jag fara på sjukhuset och ta en spruta klockan tre och nu kan jag nästa in sträcka upp armen, det gör så ont. Annars så gjorde det inte så ont när man tog den..
Men det går väl över. :)
Efter det så fot jag hem och åt lite yoghurt och sedan for jag occh träna laget. Träningarna blir bara bättre och bättre! (Y)
Fast nu borde jag egentligen jobba både Kemi och So.
Shajse!! Vad skolan kräver.. hejdå!

2 kommentarer:

Rivka sa...

Nu blir jag orolig! Vad för spruta sys?

Anonym sa...

Uh, var Marianne på bra humör? X'D Wow, tänk när man hade henne... :P