onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen

Hej, hittade ingen konstig tant på stan idag, eller rättare sagt, jag var aldrig på stan. ;)

Igår kom skol tröjorna. Tjohoo, jag och Matilda var på skolan kvart över sju i morse. FATTA! kvart över sju! :O Annars brukar jag vara där kvart över åtta! Vad man offrar sig.
Vi sorterade och räknade tröjorna, och byxorna.
Allt stämde, nästan.
Iallfall så tog det lång tid. Sedan så hade vi nationella prov, skrivning i Engelska. Inget att jubla över, men det kan ha gått ganska bra, eller? suck.
Pölsa till lunch, tror ni att man änns gick till matsalen? Nej, jag hade med mig egen pastasallad. (Y)
Sedan så delade vi ut skol kläderna. Fint fint, bilder kommer sedan! ;)
André bjussade på skorpor och mjölk på mentortiden! :D men han glömde att spara åt mig. :(
Iallafall så var det fotboll i Kuben sedan.
Gick väl bra, ibland ;)
Träning ikväll!

Just de ja! ;) Idag är det våffeldagen! ;) Då slänger jag in en länk på ett våffel spel: http://www.jesper.nu/onlinespel/action/3805-Waffle_boys_adventure/
Det blir våfflor till middag :)
Pusspuss Y

Dagens diss: Jag frågade Peter Olsson ifall han ville gå på balen med mig, han svarade nej.. :'(

4 kommentarer:

Rivka sa...

Vad elakt av honom! Du kan få låna min kille om det kniper ;)

(Den lilla med långa öron, alltså..)

Anonym sa...

Oh vill verkligen se era klasströjor :D våra sög ju så lagomt, så blir spännande att se era :D

Och hur vågar Peter Olsson dissa dig? :o jag kan komma och slå honom till Påsk om du vill ;)

Anonym sa...

the hunt for galna tanter fortsätter ;) (y)

Anonym sa...

bölsa ä gott!