torsdag 12 mars 2009

Mysko sms?

Igår fick jag ett mysko sms från videoteket att jag skulle hämta ett paket från Dustin Home.
Efter många funderingar som ledde till otänkbara saker, så sa jag till mamma att jag hade fått ett konstigt sms.. Men min smarta mamma sa ju som det var. Besse hade beställt ett minne till min kamera! (I)
Och det hade ju ju till och med ring och sagt... smart!
Men iallafall så gick jag ner på stan efter skolan och skulle hämta ut den. Då jag stod där och var beredd så skulle jag ta fram legget. Hmm, nej just det.. det låg i min andra jacka sedan hullsta.
Suck. Då var det bara att gå därifrån utan paket..
Men jag träffade iallafall Sabina på stan:)
Så efter att vi hade ätit middag hemma så åkte jag och mamma och hämtade paketet som var onödigt stort för ett litet minneskort.
Sedan så övningskörde jag. Tjihoo, vad kul det var :D Jag lyckades sladda lite i kurvorna också. Fast det var inte riktigt med meningen.
Nej nu ska jag gå och äta... youghurt!:D
Så hare bra hejdå!

1 kommentar:

Rivka sa...

Åh, du är bra smart du! Ja, de brukar alltid paka onödigt stort. Du skulle ha sett lådan en hårddisk och några hundra skivor kom i! De blir bra till flytten!
Hoppas minnet funkar bra!