tisdag 10 mars 2009

Garonne

Tjoo!
Idag är det 10 Mars. Vad tiden går fort, ändå.
Snart fyller min syster år :)
Och om typ en månad så är det påsk? Då ska jag träffa Mossan! :') Vi ska äta godis och dricka påskmust, jag saknar dig Mossan!
Nu ska jag egentligen jobba om floden Garonne. Men jag är lite lat just nu. Men jag SKA jobba. För det ska vara inlämnat nästa vecka..
Fick iallafall VG på mitt Islam jobb. Rätt nöjd ändå.
Äsch, nu ska jag verkligen jobba!
Chiao tjao!


ps, såg Gustav L i tidningen idag, Shit vad länge sedan det var man såg han! Roligt vare iallafall, att han var med i vår tidning, fast han inte bor här ;)

2 kommentarer:

Rivka sa...

Ett mått att mäta tiden, Nelly fyller ett halv år idag med! Tux blir 7 månader =)

Anonym sa...

Weei jaa, jag längtar till jag får träffa världens bästa Josse som jag saknar väldigt mycket :'D <3