onsdag 1 april 2009

April, april!

Idag har jag tappat min framtand pga av fikat som Olle och Anton bjöd på.. Jag bet på en hårt choklad kaka..
April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! ;)
Idag har jag gjort några bus.. haha
Ett av dom var att jag ringde till mamma på jobbet och frågade ifall hon kunde hämta mig klockan fem för att jag hade fuskat på ett prov och behövde göra omprov.
Mamma suckade och lät inte allt för glad, hon frågade varför och att det inte var bra. Jag minns inte riktigt vad hon sa, men jag skulle ringa när jag var klar.
Men då sade jag : APRIL APRIL!
Haha, lite lurigt va? ;)

har ni lurat någon? :D

Men iallafall! TACK Olle och Anton för det mumsiga fikat!
Sedan var det fotboll i Kuben, det var roligt!:)

Och nu ska jag iväg på skidtävling på Hallsta, alltså, det är inte jag som ska tävla, utan kickers!
sedan så ska jag gå till GB på fotbolls träning.
Hare bra hejdå! :D

1 kommentar:

Britta sa...

Jaa, spffanbloggen har ju ett väldans högkvalitativt skämt, hoho