måndag 6 april 2009

Very good weekend!

Min helg har varit toppen!
Fredag: Åkte till Umeå efter skolan, där vi hälsade på Anders, Birgitta och Murre(katten). Senare på kvällen kom Elle och hennes mamma och pappa. Vi åt god middag och kladdkaka som efterrätt. Mums!
När jag skulle sova kom Murre och sov hos mig. Ibland under natten ställde han sig på mig och jama. Då måste man svara han med typ ett "ja", då går han och drcker vatten eller lägger sig igen. Haha, rolig katt.

Lördag: Vaknade och åt frukost. Sedan så vart det stan. Mycket trevligt för jag fyndade en snygg jacka och snygga jeans. :)
Sedan så vart det att åka och säga hejdå till familjen HanssonKarlsson. Då kom Elle också så hon fick ett paket med ett halsband utav mig. Grattis till henne för hon fyldle år :)
Dessuton fyllde Tuldus också år denna dag. Så jag grattade henne med ett påslakan.
Tillbaka fick jag tacos och mycket god glasstårta! :D Mmm, vill ha mer!:D:D
Där var också Viktor som var så söt att även jag fick en födelsedagspresent, fast jag redan ahr fyllt år för typ 2 månader sedan.. ;)
Och Mossan hade kommit hem från Stockholm :D (jag tycker att sollefteå alltid är hennes hem..)
Också var Emoboy där. Vi hade det mycket trevligt vill jag påstå! <3

Söndag:Kickboxning träning klockn tolv. Gick väla bra, kan jag tro ;)
Efter så duschade jag i dom stora varma duscharna.. Det är typ höjdpunkten på hela stället ;) Förutom dom snygga, muskulösa killarna, men det är sällan man ser sånna där.. dessutom fanns det inga där då.. :P
Sedan åkte jag hem och städa mitt rum, ser väl någolunda fint ut nu, iallafall på golvet ;)

Måndag: Fick tillbaka några prov som jag har gjort. 2MVG:n och 1VG. Nöjd nöjd! :)
Sedan ikväll så var det första träningen på grus. Det regnade så det var ganska lerigt. Men annars var det väl okej ;) Efter det så var det intervallträning.
Kom igen nu tjejer och kom på träningarna! Vi var bara 8 idag.
Har nyss fikat nybakat tunnbröd och en smoothie. Och ja, jag lever på smoothie. (Y)

Puss puss<3


Föresten, någon som vill köpa ett par fötter billigt?

1 kommentar:

Anonym sa...

SUPERDUPER roligt att träffa dig igen :D <3