torsdag 2 april 2009

Intervallsträning..

Hej och gallosch! Nej, det var inte Gullash soppa till lunch idag, det var Köttfärs soppa, pasta sallad och gröt. Jag åt lite gröt och pasta sallad. Gott!

Ousch, mina fötter mår inge bra. Ikväll har Ruifs snyggaste -93:or varit ute och sprungit intervaller.
Och mina inlägg passar inte i springskorna. Såå.. det blev inge bra.
När jag kom hem blev det ett fotbad med salt som gjorde så att blodet cirkulerade snabbare. Nu känns det bättre :D
Så det blir väl till att äta en macka och sedan sova. Jag har varit trött hela dagen. Nästan så att jag har somnat på varje lektion.


Imorgon äre Ume som gäller. :)

Idag har det fortsatt att töa en aning, Och ikväll så regnade det.. Men än så är det mycket snö kvar. Fast inte på vägarna, så man kanske ska dra fram moppen snart? måste laga den först iallafall..

Godnatt gott folk :D

Inga kommentarer: