torsdag 23 april 2009

Matte nationella

Hey Hej Tja Tjena Hallå TJENIS!
Dagen började med matte nationella. Jag tror att det gick bra.. men man kan ju aldrig veta. ;)
Iallafall så hade jag bullat upp med bulle, ballerina och saft. Yes yes, tänkte jag och tog en stor klunk. Men jag sölade på provet.. Ooups.
Sedan så har jag och Sara planerat in värsta idrottlektionen imorgon, mohahhahaa! ;)
Jag tror att det blir bra. (Y)
Det har varit en solig dag och jag har varit sugen på både glass, sol och bad. Men inget avdera har det blivit. Jag åkte hem efter skolan och gjorde mat.
Jag improviserade en Wrap.
Det blev faktist gott, gott! :)
I kväll ska jag på SMELL. Det är en teater som 3-6 har gjort?
Igår fick jag ett brev hem i brevlådan, en inbjudan till SMELL.. jag har ingen aning om vart brevet kom ifrån, men man såg att det var något barn som hade skrivit.
Men det blir säkert bra.
I helgen kanske det blir att åka till stugan.. Men jag vill åka till Undrom och på lördag är det ju första matchen i div 2 som man inte vill missa. Jag och Camilla har ju planerat.. Men jag får se hur det blir :)

Nej nu ska jag gå, för mycket skit prat igen ;)
HEJSVEJS DÅ!

Inga kommentarer: