torsdag 25 mars 2010

VÅFFELDAGEN!!

..och jag stod för våfflorna.
När resterande familjen satt och njöt att mina våfflor och jag höll på att grädda några ytterligare i våffeljärnet så började det ryka och näst intill brinna i sladden.
Jag hade en gaffel i handen och började hoppa upp och ner medans jag ropade "Det ryker, det ryker!! Hallå?! det luktar bränt! Det kommer att börja brinna! HALLÅ?!" Just i den stunden kom Petters kamrater i en bil och jag undra vad dom tänkte när dom såg mig genom fönstret hoppandes upp och ner med en gaffel i handen.. Haha!
Tillslut fattade huvudet ett beslut och jag drog ur sladden. Alla klarade sig ypperligt förutom att det luktar lite bränt.

Har ni ätit några våfflor?

1 kommentar:

Rivka sa...

Klart vi åt våfflor. Tux också =) Lagom mjukt för hans trasiga tänder..