fredag 5 mars 2010

HEJ LOOOOOV!

Äntligen lov! Sportlov. Jag har redan hunnit varit och åkt slalom, sporsportsport!

Nu kommer jag inte vara på skolan på 5veckor, skönt! (Eftersom att vi har APU mellan sport- och påsklovet. :>)
Skoldagen var väldigt kort. Slutade sisådär tjugo i tio, efter ett prov.
Sedan så gick jag ner till stan där jag träffade Mia. Vi gick och kollade lite i affärer och sedan märkte vi att vi var fasligt hungriga. Då bar det av till Lilla cafét där det inhandlades två mumsiga baugetter, en med brieost och salami och den andra med räkor. Vi delade. MUMS MUMS MUMS!


Måste lägga upp en somrig bild på Camilla och mig själv.
Därför att imorgon far nämligen hon till vänster iväg till Thailand!
Shit my god, kommer sakna henne.
Föresten, ni är jätte dåliga på att kommentera.

2 kommentarer:

Rivka sa...

Var blir det apu någonstans?

Anonym sa...

Fin bild! :)