söndag 28 mars 2010

Hemma!

Efter en helg med massa skoj och sömnbrist.
I lördags fyllde mamma år och jag grattade henne med en sång och ukulele spelande på sängen. Efter det for vi till stugan där det var en massa snö och oj, vad häftigt det var på havet. Typ en massa kullar! Ja, ni måste se det live för att förstå, men bilder kan komma sen.
Iallafall så hade vår ny inflyttade granne, eller vem det nu var, fällt träd rakt över våran gård, alltså träden låg kvar från hans gård.. Så vi hämnades med att bygga en stor snögubbe utanför hans dörr. Haha! ;D
Efter det for halva familjen till Hudik där jag busade med kusiner och sov över. Idag har jag varit på Gackerön och kört skoter med kusinerna.
Dessutom blev det en sväng i Birsta där jag såg ut en massa fina kläder på rean som jag inte hann köpa. :'(
Nu är jag trött och grinig och ska snart gå och lägga mig eftersom att imorgon ska jag på Österåsens Hälsohem och kolla runt lite och äta lunch. Blir kul det!
Ha det bäst!

Inga kommentarer: