tisdag 2 mars 2010

Tisdag! ;o

Dagen började med svenska skrivning. Vi skulle skriva om mobbning. En beskrivande text. Det kändes som att det gick bra. Men det kan ju vara så att jag fattade fel och skrev fel. Aja, den som lever får se. Men jag hoppas inte det. ;)
Sedan hade vi info och layout, matte och sist idrott. En tråk tisdag, men det gick bra.

Nu sitter jag och läser lite i Natur boken, det är så att vi har prov var endaste dag fram till lovet. För visso är det bara tre dagar kvar, men ändå! Hallå, jag vill inte plugga ihjäl mig!
Haha, Mia kom en stund på skolan och hälsade på, det var kalas! :>

Fotbolls träning ikväll. :)
Kanske ska fixa semlorna så jag kan käka en när jag kommer hem? Yes, så får det nog bli! :D

Ajust, papsen fixade så nu har jag internet på min dator igen. hurra!

Hare bra hejdå!
Bella, Josse, Camilla.
Trott eller ej, men jag längat lite till våren. Speciellt när jag kollar på bilderna på datorn, denna bild är i från majbrasan. Humm! :')

Inga kommentarer: