söndag 21 mars 2010

Söndag med Musik Direkt

Jag är nyss hemkommen från Musik Direkt.
En tävling och uppvisande för alla duktiga musiker.
Jag tyckte att alla var VÄLDIGT duktiga! Mycket bra!
Men en klar favorit var ju dom som spelade i pausen med namnet Andra.
Varför ska dom som underhåller i pauserna vara bäst? Så som i melodifestivalen till exempel.
Hur som haver så var det en bra kväll. Ska snart gå och lägga mig för att sedan stiga upp och åka till Turistbyrån imorgon där jag nämligen har APU..
Men dagen då?
Jo, den började med träning. Styrka och kondition. Tyvärr så började träningen med enbart fyra och avslutades med enbart tre. Vi är ju över 20 i träningsgruppen. Så det är väldigt dåligt av dom som inte hör av sig att dom inte kan komma. Det är ju inte så kul att träna när det är så få.
Sedan var jag på Vinter marknaden. Ganska trevligt, men varken jag eller mamma hittade något, så vi har sparat en massa pengar. ;)
OCKSÅ har Camilla landat i Sverige, TjohoO! Har saknat den tjejen, faktiskt. ;)
Hare bäst!

Inga kommentarer: