måndag 22 juni 2009

Veckan som gått.

Hej hej hej hej!
Nu har det inte blivit skrivet på en vecka och jag har rätt mycket att berätta om.. Men dom som har följt den här bloggen ett tag vet nog säkert att jag inte är en stjärna på att skriva lååååånga inlägg. (som min syrra vill att jag ska göra.) Men det löser jag med tom prat som nu, VIPS, så blev inlägget lite längre ;)

Men iallafall, förr veckan:
tisdag 16/6. jobbade. också fyllde BRUUUUSHAAN 18år, Grattis! ..och inte nog med det, han tog körkortet samma dag. PANG BOM, grattis igen!
Onsdag 17/6. Sommar jobb på dagen. Klyftiga josse skulle dra igång en trimmer. Men man är ju tyvärr för stark så hela trimmern flög upp på näsan. Ajh, den blev blå och stor. Näsan alltså.
Efter att bleve sur på trim-helvetet gick jag in till karlarna och sa att det var något fel på trimmern så att dom skulle skruva lite i den, som hämd från min sida då..
Torsdag 18/6. Jobbade till lunch. Men rätt som det var när jag satt där och rensa ogräs, kom en snälling till lastbilchaffis och bjussade mig på en hel låda med Delicatobollar. Men muumms, bara till mig!
Sedan for jag till stugan för att fira midsommar :D
Fredag 19/6. GLAAAAD MIDSOMMAR!
Det blev enligt tradition, upp och plocka blommor med grannarna till midsommarstången. Sedan familjelekarna och tipsrunda.
Jag kom två på tipsrundan och vann en neccesär. Familje tävlingen vann vi dock inte...
På kvällen vart det partaj, trevligt. ;D
Lördag 20/6. Ja, vad gjorde jag denna dag?
Söndag 21/6. Sov länge, hade ont i halsen. Var på prommis med mamma. Sedan skulle vi fara hem. Jag ville testa marrängswishen som finns på Donken. Så på väg hem skulel vi fara genom Härnösand. Så jag skippade Donken i Sundsvall och tog den i Härnösand istället. Men nejdå, glassmaskinen var trasig. Buhu, jag som hade så stora förhoppningar. Så då skulle jag köpa mig en blåbärpaj istället, men nejdå, den var slut. Så sur som jag var beställde jag ändå en äppelpaj. Den var god. men tog slut för snabbt. Ruttelskrutt på det..
Måndag 22/6. jobba. Sedan så skulle mamma och jag på stan och äta en macka på Caffé Petter innan min träning. Men nejdå, dom skulle just stänga. Så det blev galleria caffét i stället. Gott iallafall!
Sedan så var det träning. Knort-eländen.
Nej nu ska jag sova. ska upp och jobba imorgon, sedan match i Härnösand. Ska nog inte stanna på någon Donken där iallafall..
Hare bra puss hej

Längsta inlägget hittills?:D:D

Inga kommentarer: