måndag 29 juni 2009

Goodeligood

I helgen har jag varit i stugan och slappat. Nej, på lördagen gick jag och mamma typ 1 mil eller nått. Orangea leden till norrfjärden. Där det var marknad.
Det var roligt att gå, för det är jag världs bäst på. också badade vi på stränderna vi gick förbi. Det är jag också världsbäst på.. ;)

Och på söndan for vi till Oxsand. Bada och chilla på stranden. :)
Efter helgens fantastiska sol så har jag bränt mig.
På söndagskvällen gatt jag, far och bror fara hem för att vi jobbade idag. Men jag ville stanna..
Men aja, sånt är livet och jag klev upp i morse för att jobba. Sooolen stekte.
Inte så super roligt, men jag ska verkligen inte klaga. Jag får nästan göra vad jag vill ;)
Och sedan så får jag ju pengar som jag kan... betala räkningar och sånt shiit med.
Haha, sedan så kom jag hem och gjorde klart köttfärssåsen och kokade spagetthi, sedan så åkte jag på träning. Ensam nittitrea. Var var alla andra?
Efter det så var det jobbmötet. Treeevligt tror jag allt att det blir. :D SÅ KOM TILL NIPVALLEN DEN 25/7 OCH KÖP KAFFE, KORV OCH TOAST'S!! ;D haha
Sedan så stack vi, jag, Anny, Camilla, Matilda och Bella till Strandhaket och köpte milkshakes, då kom Virre, Mattias och pojken. Har inte träffat Virre på evigheter. Men hon var lika söt som vanligt. :)
Just ja, jag köpte en polka milkshake om ni ville veta ;) Mycket god. Blir nog mer besök där.

Och nyss så harj ag stekt pannkakor till lunch imorgon. Jag är nog världens snällaste lillasyster. För att jag har stekt åt bruushan och syyrran också. Halleluja!

Imorgon så ska jag spela match också.. :)

Pusspuss:* /Josefin, -den osannolike härskaren.


[Tack Olle, för att du läser min blogg!:D (där satt den?)]

Inga kommentarer: