torsdag 25 juni 2009

Jobb:)

Hejsvejs!
Klockan 5,53 ringde min mobil. Upp och hoppa! Nej, jag stängde av mobil en och det dröjde nåfgra sekunder sedan somnade jag om!:O
MEN, så smart som jag är så hade jag ställt in ett till larm på 5,56. Och då gatt jag kliva upp.
Sedan så åt jag frukost och sedan bar det av till jobbet..
Idag så rensade jag ogräs och tog bort skräp. I denna HETTA!
Ja, det var inte bara jag som var het. 26grader i skuggan såg jag från fikarummet. Jag hänger inte där jämt, men ibland så ganska så ofta ;) Nejdå, tre gånger om dan ungefär. Morgon fika, lunch occh eftermiddags fika :D
Till middag så åkte jag och pappa och åt på Toledo's. Forell. :)
Sedan i kväll så har jag och syrran badat i älven. Tjohoo.

Och imorgon så är jag leeeeeeedig. Najs, har flera planer. Den kanske bästa låter så här: Ragga upp någon/några frivillig/a. Fara till Långsele(?) bada och käka mjuuuuuuuuukglass :'D
Nååå? vad sägs? någon/några? ;D Eller så blir det något helt annat. Man kan ju aldrig så noga veta.
Iallafall så ska jag fara till stugan på kvällen sisådär med ett litet snabb stopp i sundsvall. :)
Just e ja, i Tisdags spelade jag match med 94:orna. Vi vann med 1-0. :D:D
I onsdags spelade jag med div 3 och vi loosa med 5-2.... :/

OCH OCH OCH OCH, jag har fått ett jobb till hösten, eller ja, jag ska stå i kiosken på GIF's hemma matcher och kränga korv och annat smått och gott. Men jag är glad. För jag gillar jobb, eller okej.. ..att få inkomster iallafall.
Men det var en snäll kvinna som ringde mig och fråga. Det var tydligen någon i Undrom som tipsa om mig. Jag kan ana vilka det är. ;)

Dessutom trodde jag att jag hade bleve döv på vänster öra. För det gjorde ont och var alldeles knäppt, sedan så trodde jag att jag hade fått tinitus för igår när jag skulle sova tjöt det. Men det är nog inget av det, för nu är den rätt bra, det är nog bara så för att jag är förkyld. Jäklar förkylning, men jag surar inte för det.
Aldrig sura!:D

Ojdå, klockan är över tolv. Alltså betyder det, ny dag. Därför så får vi låtsas att jag skrev det här i går. :D

Naeh, nu ska jag gå och borsta tänderna, ta på mig mín alldeles för stora t-shirt som jag älskar att sova i och sedan sova.
Godnatt(:<3

Inga kommentarer: