tisdag 2 juni 2009

Inte min dag, tror jag.

Efter skolan idag så skulle jag köra till TSB där jag skulle klippa gräset.
När jag var på väg på moppen så körde en bussjäkel ut mitt framför mig och prejade mig mot en bil som var pakerad på väg kanten. Alla klara sig men jag blev asa rädd och dog en liten stund.
Jäklabusschaufför:(
Sedan så tog jag ut gräsklipparn och körde iväg när jag kommit halvvägs runt så började det regna.. sedan gick remmen av. Så då var det bara att köra in gräsklipparn igen.
Fasen, inte min dag idag då kanske?
Ikväll är det vårruset, hoppas att det går bra så att jag inte vrickar några fötter eller så..

Föresten, hur ska ni som ska på balen och läser det här, komma till balen? :)
GOOOOOODBYE!:D

1 kommentar:

lovisa sa...

jag vet inte riktigt hur jag ska komma dit, men det blir väl att mamma skjutsar x) (: