torsdag 4 juni 2009

Trött trött;P

Weoohji!
Imorgon är det bal. Fast egentligen är jag inte gå-på-bal-sugen alls..
Men det kan nog bero på det trista vädret..
och jag vet inte riktigt hur och med vem jag ska dit med. För jag vill faktist inte åka dit ensam.. ;)
men jag har ju bubblan, fast den är det inte kul att åka i om det är kallt..
Men klänningen blev iallafall klar igår kväll. (en dag kvar att gissa;)) Och imorgon får ni kanske se en bild eller mig live, om ni åker till parken klockan 18.00.
Men bild kommer nog troligtvis på lördag, kan jag tro! :)
Idag har jag varit otroligt trött. Tur att man har sina privata pedikyrare och massör. HALLELUJA för er bruds!;D
Ikväll var det även fotbolls träning, det var roligt fast inte så rolig eftersom att jag var så trött och orkade inte springa typ..

IMORGON KOMMER BECKA, TUX OCH GUSTAV!
Och imorgon blire även fotbolls dag på söderleden. (Y)
Pusspuss
(snart 1000besökare!:O)

1 kommentar:

lovisa sa...

;o jag borde vara 1000 besökaren, men nu står det på 999. jag måste ju gå in hit en gång till nu (;