tisdag 9 juni 2009

Tur i oturen.

Så har denna dag gått förbi.
Men det började med en härlig sovmorgon till kvart i nio. Brukar annars kliva upp sju.. Kul bara att Mia tog sig friheten och ringde mig klockan åtta. "har vi sovmorgon idag?" Haha, den tokstollen. Men jag somnade om iallafall.
Sedan så var det städa ur skåpen på skolan. Det gick rätt snabbt. Sedan så åkte vi till Önstapizzan. Jag åt en kebabrulle. Mumms! Sedan så berättade Olle och Magnus när dom gjorde bort sig. Och oj vad jag skratta. Tror aldrig jag har skrattat så mycket på någon dag iallafall. HAHAHAHAHAH!:D:D:D Men jag kan tyvärr inte avslöja vad dom sa här. ;)
Sedan så slutade vi. Jag åkte hem till Camilla och lookade in hennes fina gitarrer. Synd bara att jag inte kan spela. För då skulle jag ha snott några. ;)
Sen for vi upp till skolan för att träna revyn. Jag hoppas att det blir bra. Det måste blir det. :P
Klockan sju spelade jag match med 94:orna.
Vi spelade bra. Vi vann. 2-1. Miorna gjorde målen. :D
Men det sämsta var att min kära vattenflaska gick sönder i botten..
Sedan så sprang jag in i två motståndare och fick en blödning i benet. Det gör ont. Men jag fick kylpåse så jag tror det värsta är över. Det gör inte så ont längre (Y) Är man en hårding så är man..
Rickard och Hasse sa att det nog skulle bli blått och svullet. Men jag lever och jag kan gå på den. Så det blir nog fotboll imorgon. HEJA LIVERPOOL! ;D <3

Inga kommentarer: