tisdag 2 juni 2009

Vårruset

Åhejohå!
Nu har jag varit en friskus och sprungit vårruset!
Tjosan, det var roligt och gick bra.
Det ända tråkiga var att jag inte hade nån kompis med att springa med. Har ju blivit dissad av några.. ;P
Men jag mana på mamma men jag kom först i mål iallafall ;)
Jag sprang/joggade på 30min..
Det som är så jobbit när det är många med är att folk inte kan börja i den grupp dom borde börja i. Barnvagnar längst fram och folk som börjar gå när dom börjar i gruppen springa. Och folk som stannar och går mitt i spåret. Man ska faktist gå till vänster om man ska gå och börja längst bak! :@
Sedan så vann jag en massa prylar!
Verum bacill gosedjur -skulle rocka rockring i 15sekunder åt båda hållen.
Plåster -Skulle cykla på en viss tid.
Solskyddsfaktor -Kasta ringar på grejer.
Nyckelband -Man skulle slå en stor-mjukis mygga när den vaknade. Jag slog på 800delar. ;D

Och en massa annat som man fick när man kom i mål :)

Ojaa, sedan fick jag träffa Nelly och Ewwe en snabbis.
Nelly var världens goaste när hon satt i mitt knä<3

Inga kommentarer: