torsdag 15 oktober 2009

Torsdag

Typiskt också, imorse skulle vi börja klockan nio och jag tänkte att jag kunde ju kanske jobba med projektarbetet en stund innan, men jag hittade ingen som kunde låsa upp datasalen, så nått projektarbete blev det inte..

Men det var en väldans skön morgon, jag vaknade tidigare än vanligt. Och när jag vakna fick jag en chock. Det var så mörkt ute. Eftersom att jag har vaknat vid nio dom senaste dagarna har jag inte fattat att det blir ljusare efter sju. När jag skulle äta frukost tände jag ljus och pappa hade tänt en brasa i kaminen. Det kändes som jul nästan. Oj, jag längtar visst dit. ;) Och nu har jag kollat upp vad årets julkalender kommer att handla om. Om jag har fattat det rätt så kommer den att handla om SupersnällasilverSara och StålHenrik. Dom två har haft ett barnprogram. Dom ska tydligen vara gamla och hamna på en planet för gamla...
Aja, vi får se hur det blir..

Inga kommentarer: