måndag 19 oktober 2009

Dagen

Ååh, vad datorn är seg..Tar två år och byta sida från en annan sida. Ladda, ladda.
Igår började det snöa, och snöa, och snöa. Jag var såklart tvungen att springa ut och göra mig en snöboll som blev till en snölykta. Det fortsattes att snöa hela natten och i morse var det jätte vitt på backen. Jag hade sovmorgon imorse och när jag och Amanda gick från busshållplatsen till skolan så var det bara slask och jag blev jätte blöt om fötterna.
nu har snön smält lite och jag antar att den kommer att försvinna, tyvärr!:/
Efter skolan hade jag utvecklingssamtal och det gick bra. :)
Nu ikväll har jag äntligen skrivit klart om en bok som jag läst på svenskan. -Hata Romeo, inte så bra...
Också har jag ritat en bild på en kändis som jag ska skriva om.
Ni får gissa vem. Lämna kommentar. ;D
ledtrådar:
1, Det är en han.
2, Han har sjungit några låtar.
3, Han är skådespelare.
4, Jag är tokig i han.
5, Jag har hans autograf.
6, Jag har hans film.

Nu ska jag gå och se på Äntligen hemma. Hare gott!

1 kommentar:

Rivka sa...

Jag som trodde du var tokig i unga Herr Gustavsson...