onsdag 7 oktober 2009

Onsdag

Skola skola skola...
Idag har jag varit på HLR (hjärt och lung) utbildning.
Det gick bra.
Amanda och jag har kommit en liten bit på vårat projektarbete nu. Men är långt ifrån klara! Haha!
dessutom får vi sluta tidigare idag. =att jag hinner med den tidigare bussen hem. Den går ungefär 20 minuter tidigare än den andra, men det känns så skönt att komma hem ungefär 20 minuter tidigare. ;)
Så vad ska alla göra ikväll?
Jag hade tänk att se BONDE SÖKER FRU som har säsongs start ikväll! Hade tänk och hade tänk, jag har planerat in det sen lååååångt tillbaka. Bonde söker fru är nämligen min absoluta favorit tvserie. ;D fast egentligen borde den ju heta Bonde söker partner, för förra året sökte ju Peter en man. ? aja, men nu är det som det är med det.
Just det! Ikväll klockan sju kommer Claudia att berätta vem som vann P3 pins på hennes blogg. Så då kommer jag självklart vara uppdaterad!
Och något mer värt att berätta är att MoDo var kungar på isen igår och vann med 6-2.
Aja, ska snart gå till bussen.
Hare bra!

*

1 kommentar:

Rivka sa...

Kan det bli annat än Modoseger då Zacke vaktar kassen ;)