söndag 11 oktober 2009

Marknad

Hallå där!
Idag har jag gått på höst marknaden med Matilda, Anny och Jenny.
Efter att ha gått runt allt och inte köpt något så åkte Anny, Jenny och Matilda hem och jag träffade en annan Matilda och hennes mamma. Det hela slutade med att jag köpte 14par strumpor. Haha, fast inte bara till mig själv, utan några till julklappar också. Också köpte köpte jag en ask cocos bollar och lite pärlor som nog ska bli några armband. :)
Jag frös som attan om fötterna, men det hör liksom till marknaden.
När jag kom hem så hjälpte jag pappa med att riva ett tak.

Nu vväntar jag till Playa del sol börjar. Det programet är humor och gillas skarpt!
Sedan är det parlamenten och Wallander, herre jävlar vilken tv kväll! :D Fast jag brukar egentligen inte kolla så mycket på tv, men aja, jag har kollat mycket på tv hela helgen, så då fortsätter jag med det.
Imorgon, sovmorgon! :D
*

Inga kommentarer: