torsdag 1 oktober 2009

Skärpning och tjejkväll

Nej, nu ska det bli skärpning med den här bloggen!;)
Nu har jag fått en kick och vill blogga mer.
Sis har lovat att fixa en ny header. Så jag ska åka till henne imorgon och prata lite mer om det. Så det blir nog bra. Den kommer inom kort!

Ikväll har jag varit på tjejkväll. Tjejkväll är specialerbjudanden och kväll öppet för tjejer i stan.
Det var mycket trevligt för jag gick med mamsen och Bella. Bella är för övrigt min tjejkvälls sällskap. Har gått med henne nu dom tre gångerna det har varit. :)


Dessutom tyckte jag att dom här skyltdockorna var dom snyggaste skyltdockor som jag sett..
Det var något bekant med dom. Dom såg så levande ut..


My









Nu ska jag kvällsfika och sedan soooova!:D
Ska bli skönt.
Imorgon blire sundsvall och sedan stugan.
Hejdå!

*

1 kommentar:

My sa...

Hahaha, vilken bild x)