söndag 20 september 2009

Söndag.

Weeu, kvällen igår var greeat!:)
Men det kunde klart ha varit roligare. Men det tar vi igen nästa gång!

Idag har jag sovit och sedan varit och spelat match mot Själevad. Surt som citron när domarn dömde bort ett av våra mål så matchen slutade 2-2.
matchen blev filmad så vi kunde kolla upp det och det var inte offside som domarn hade dömt.
Dessutom så hade vi inga avbytare (dom ringde precis innan och sa att dom, inte mådde bra. För mycket festande igår?) medans Själevad hade 6stycken hörde jag.
Jag fick skavsår på båda hälarna och jag har aldrig fårr skavsår i mina skor förut..

När vi kom hem igen så åkte jag och rösta i kyrkovalet. HAHA, jag tyckte det var coolt för att man kan bara rösta vad fjärde år vad jag har hört?
Iallafall så fattade jag INGENTING?!:S men det blev väl bra kan jag tro. :P

Imorgon börjar jag klockan tio i tolv. Så det blir ju skööönt! Fast skolans hemsida strejkar så jag kan inte kolla vad vi har eller ifall det är så att vi börjar då. Dåligt, men jag åker dit till tolv iallafall. :)

hejdå

1 kommentar:

Rivka sa...

Det är lite olika det där med röstning. Men till regeringen och kyrkoriksdag är det var fjärde. I år kyrkan nästa år regeringen. Sen kan de ha val om tex. kärnkraft, eu och sånt med..