söndag 13 september 2009

Hemma!

Hej, nu är jag hemma igen, efter en skön helg med mamma i stugan och så.
Vi har plockat svamp, massor av kantareller och tratt kantareller. ;)
Och lingon.
Men jag har haft ordentligt med otur idag också. Jag ramlade ner från en klipphäll och skrapade upp armarna. Svider som bara den. Och när jag plockade lingon halkade jag så att alla lingon for ut. Suckelipust.. :/
men det är väl sånt man får räkna med om man är mig.. ;P
Dessutom så har jag övningskört ganska mycket i helgen, och det har gått mycket bra faktiskt.
Nu har jag ont i huvudet. Så jag ska väl snart gå och lägga mig kanske, eller se på en film? Jag börjar inte förrän klockan tio i tolv imorgon. Det är skönt, fast man slutar hellre tidigare eller är ledig hela fredagen. Men aja. ;)

B Y E B Y E!

Inga kommentarer: